Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

X-Men Origins: Wolverine

2009.06.08. 00:42 muforlife

Na ez a film pont azt hozta amit vártam tőle. Sőt, még picit felül is múlta az elvárásaimat, ugyanis negatív kritikán kívül mást nem hallottam róla. Ennek ellenére szerintem egy teljesen korrekt popcorn-movie volt.



















Kezdjük azzal, hogy szerintem ez az eddigi X-Menek közül, lazán a legjobb volt. A színészgárda, az akciók, a raj szereplők, sőt még a sztori is ezerszer jobban bejött itt, mint az eredeti trilógiánál. Hugh Jackman már alapból a legjobb színész volt az eddigi részekben, és ő hozta legjobban a karakterét is, most meg olyanok csatlakoztak még hozzá, mint Dominic Monaghan (kár, hogy ilyen keveset szerepelt), Kevin Durand, vagy épp Ryan Reynolds, aki lazán a legrajabb szerepet kapta (bár pont most nézem, hogy a végén már nem is ő játszotta Deadpoolt, hanem valami randomarc). Mondjuk ezek csak a mellékszereplők voltak, Wolverine mellett a másik két főszereplő már annyira nem jött át, bár a tesóját a végére megkedveltem.

Az akciók nagyon coolak voltak szerintem, igazából már az elején a sok háboróbúl összevágott főcímmel megvettek. Aztán ott volt A pisztolyos (remélem ezt a jelenetet Csoky meg tudja majd osztani valahogy velünk az ő verziójában), vagy épp bármelyik Logan-Victor csata, és persze az ultimate showdown, ami szerintem megint csak f*szára sikeredett. Az egyedüli ami kilógott, az talán a helikopteres volt, az ott egy kicsit habiraj volt, a tipikus , tűzbensétálással. A CGI azért néha kilógott, főleg Wolverine karmai voltak gyengék (vagy épp az a jelenet, mikor Victor végighúzza a karmait a kocsin, na az nagyon vicces volt), meg pl a végső robbanásnál is eléggé hiteltelen volt a dolog.

A legrajabb szereplő egyértelműen Deadpool volt. Ezt egyébként a nézők meg a studió is észrevette, csinálnak is neki majd egy spinoffot, ami 2011-ben jön lesz látható. Ja és ebben a filmben már Ryan Reynolds fogja játszani teljesen Deadpoolt. Egyébként a régi ismerősök is nagyon tetszettek, jó volt látni Scottot fiatalon, vagy épp a Professzort, ahogy megszerzi első tanítványait. A képességek is zsírabbak voltak, most használták az írók fantáziájukat, pl a teleportos csávó ahogy harcolt az nagyon raj volt, de a Gambit nevű se volt gyenge.

Én amúgy nem olvastam az eredeti képregényt sosem, de aki igen, a szerint a sztori picit gyengén lett előadva. Én erre mondjuk nem tudok mit mondani, szerintem teljesen rendben volt minden, néhányszor még meg is lepődtem, annak ellenére, hogy a végét a filmnek lehetett tudni. Persze a szerelmével a dolgokat talán jobban ki lehetett volna dolgozni, mert így azért hiányzott belőle az érzelem, de mivel én nem ezt vártam a filmtől, nekem ez nem vont le az élményből. Azt hiszem mindent elmondtam amit szerettem volna, nem maradt más hátra mint a pontszám, ami nekem 8/10, és ha valaki akar egy cool akciófilmet nézni, annak ezt a filmet nagyon tudom ajánlani.
 

4 komment

Címkék: kritika film x men origins wolverine 8outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr401170491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsko 2009.06.08. 15:39:32

nem volt rossz, de lehet h jobb lett volna ha vmi normális verziót nézünk:D vagy ilyen volt a moziban is?:S:S

muforlife 2009.06.08. 16:27:45

@orsko: én normálisat néztem

szum7 2009.06.08. 19:24:11

Egyetértek. Popcorn-movie volt.

Vilmots 2009.06.08. 20:00:34

Nekem tetszett nagyon:) alapból X-men-t is szeretem...meg az eddigi részek is tetszettek...meg ez is:D és lehet h ez volt az eddigi legjobb...talán azért mert Farkas a legjobb karakter:D Ryan Reynolds-Blade (aszem)télleg qva forma kár h nem ö volt a végén Deadpool. Pedig Farkas leoltja h látom sikerült megoldani h befogd a szád...szal elméletileg ő volt az alapja annak a mutánskombinációnak:D
süti beállítások módosítása