Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

See what I did here?

2009.09.02. 16:55 Csokyvok

 Wall of text Mu4Ever mester hatására.

 

[random játék]. Egy játék amit ha valaki elkezd, nem tud abbahagyni. [random embercsoport] egy évvel ezelőtt még alig ismerték, mostanra pedig már szinte mindenkit megfertőzött. Legtöbben akik elkezdték, le is ragadtak mellette, csak néhányan tudták abbahagyni. Én is játszottam vele, de szerencsére sikerült letennem. Bár volt pár vissszaesésem, de mostanra már teljesen tiszta vagyok (bocs ezt nem lehetett kihagyni). Viszont legtöbben még mindig tolják, [random helyen] még mindig vannak akik erről beszélnek, de szerencsére már nem olyan durva a helyzet, mint mondjuk tavasszal, amikor akár 10-12 ember mesélte a sztorikat, hogy [random sztorik] Hihetetlen milyen hatással van az emberekre ez a játék, van akiből kockát csinált, van akinek teljesen megváltoztatta a beszédstílusát, legtöbbjüket függővé tette. Emlékszem volt olyan, hogy több órán keresztül ment a vita, hogy az [random szó] pontosan mit is jelent, és kétlem, hogy a legtöbb ember egy évvel ezelőtt nem szrta volna e le teljesen az egészet. Most meg már egész nap mennek a dotás poénok. Az elköszönés egyik megszokott formája lett, hogy "hazaérsz [megnevezett játék]?".

Én viszont máig nem tudom mitől ilyen addiktív ez a játék. [állítás a játékrol] ráadásul ugyanazok az emberek ellen játszanak, és mégse unják meg. Oké, [random állítás 2] miatt változatos lehet a játék, de annyira nem, hogy emiatt fél éven keresztül napi szinten tolja az ember. Ez már ahhoz vezetett egyeseknél, hogy fejből vágja [játékhoz kapcsolódó dolgok]. Ez pedig már tényleg nem normális. Vannak [változtatások] is egyébként, amikben ha már meg változtatják [kapcsolódó változatás], akkor az összes [megnevezett játékkal játszó egyén] erre veri, arról meg ne is beszéljünk ha új [fontos karakter] érkezik (valami ilyesmi hatása lehet). A [fontos változtatás] napját gondolom a naptárba is beírják, számolják, hogy mennyit kell még aludni még a [változtatás]-ig ,amiben aztán az [változtatás tartalma] van és akkor már túl sokat is mondtam. Persze tiszteletem a készítőknek, mert bármilyen jó játékot nagyon nehéz megcsinálni, én nem is őket akarom bántani, sőt csodálom őket, hogy egy ilyen, gyakorlatileg egyszerű (nem összetett) játékot, hogy tudtok ennyire addiktívvá tenni, hogy évekig csak azt csináld, míg egy új ps3mas játékkal az ember alig játszik 6-7 órát. 

AZ is érdekes, hogy aki játszik vele, az a [random hasonló játék]nál is jobbnak tartja, ami - annak ellenére, hogy még életemben nem játszottam [random hasonlójáték]-al - szerintem egy bődületes baromság. Egyszerűen nem lehet összehasonlítani a komplexitását, változatosságát a két játéknak (igaz, hogy nem játszottam [random hasonló játék]-al, de más [hasonlo fajta játék]-al játszottam pár hónapig, ami valószínűleg gyengébb a [random hasonló játék 1]-nél és azt se lehet összehasonlítani a [eredetileg megnevezett játék]-al). Valószínűleg már ilyenkor is csak a fan beszél belőlük. Persze önmagához képest jó a játék, mindent kihoztak belőle amit lehet, de azért nincs benne több hónapnyi játékidő. Ráadásul ennek nagy része teljesen kárba megy, hiszen valamikor már [játék elején] eldől ki nyer, így van olyan, hogy az ember [random időt] elbasz a napjából a semmivel, ugyanis már az első pillanattól esélye sem volt, hogy nyerjen. Persze mi van akkor ha nyer? Amíg nem jutsz el 4-5 év alatt überimbapro szintre, hogy versenyeken indulhass, semmi. Meg amúgy is, egy 18 éves ember gondolom nem a [megnevezett játék]-ból akar megélni. Ha meg az addikt éppen nem játszik, mert nem működik a [játék helyszíne], akkor valószínűleg valami [játékkal kapcsolatos video]-t néz...  

Ha egy játék így meg tud fertőzni egy kisebb közösséget, akkor mi lenne, ha több emberhez eljutna? Valószínűleg a wow-előfizetők számát is meghaladó kocka lenne emiatt az egyetlen játék miatt. Ez pedig hihetetlen. Végül pedig még egyszer A kérdés: Mi a [megnevezett játék] titka?

Here comes the MAGIC! 

[kosárlabda]. Egy játék amit ha valaki elkezd, nem tud abbahagyni. [osztályunk] egy évvel ezelőtt még alig ismerték, mostanra pedig már szinte mindenkit megfertőzött. Legtöbben akik elkezdték, le is ragadtak mellette, csak néhányan tudták abbahagyni. Én is játszottam vele, de szerencsére sikerült letennem. Bár volt pár vissszaesésem, de mostanra már teljesen tiszta vagyok (bocs ezt nem lehetett kihagyni). Viszont legtöbben még mindig tolják, [az osztályteremben] még mindig vannak akik erről beszélnek, de szerencsére már nem olyan durva a helyzet, mint mondjuk tavasszal, amikor akár 10-12 ember mesélte a sztorikat, hogy [Csabi mekkora 3pontosat dobott] Hihetetlen milyen hatással van az emberekre ez a játék, van akiből kockát csinált, van akinek teljesen megváltoztatta a beszédstílusát, legtöbbjüket függővé tette. Emlékszem volt olyan, hogy több órán keresztül ment a vita, hogy a [lepattan] pontosan mit is jelent, és kétlem, hogy a legtöbb ember egy évvel ezelőtt nem szrta volna e le teljesen az egészet. Most meg már egész nap mennek a dotás poénok. Az elköszönés egyik megszokott formája lett, hogy "[megyunk kosár]?”

Én viszont máig nem tudom mitől ilyen addiktív ez a játék. [Fárasztó] ráadásul ugyanazok az emberek ellen játszanak, és mégse unják meg. Oké, [mezek színe] miatt változatos lehet a játék, de annyira nem, hogy emiatt fél éven keresztül napi szinten tolja az ember. Ez már ahhoz vezetett egyeseknél, hogy fejből vágja [a csapatfelállásokat és a elgujabb igazolásokat]. Ez pedig már tényleg nem normális. Vannak [szabályváltoztatások] is egyébként, amikben ha már meg változtatják [gyűrű méretét], akkor az összes [kosárlabdázó] erre veri, arról meg ne is beszéljünk ha új [sztárjátékos] érkezik (valami ilyesmi hatása lehet). A [szabályváltozás] napját gondolom a naptárba is beírják, számolják, hogy mennyit kell még aludni még a [változtatás]-ig ,amiben aztán az [aktuális új szabályok] vannak és akkor már túl sokat is mondtam. Persze tiszteletem a készítőknek, mert bármilyen jó játékot nagyon nehéz megcsinálni, én nem is őket akarom bántani, sőt csodálom őket, hogy egy ilyen, gyakorlatileg egyszerű (nem összetett) játékot, hogy tudtok ennyire addiktívvá tenni, hogy évekig csak azt csináld, míg egy új ps3mas játékkal az ember alig játszik 6-7 órát. 

AZ is érdekes, hogy aki játszik vele, az a [hoki]nál is jobbnak tartja, ami - annak ellenére, hogy még életemben nem [hokiztam] - szerintem egy bődületes baromság. Egyszerűen nem lehet összehasonlítani a komplexitását, változatosságát a két játéknak (igaz, hogy nem [hokiztam], de más [labdajátékot]l játszottam pár hónapig, ami valószínűleg gyengébb a [hoki]-nál és azt se lehet összehasonlítani a [kosárlabda]-val). Valószínűleg már ilyenkor is csak a fan beszél belőlük. Persze önmagához képest jó a játék, mindent kihoztak belőle amit lehet, de azért nincs benne több hónapnyi játékidő. Ráadásul ennek nagy része teljesen kárba megy, hiszen valamikor már [az ellenfél megismerésekor] eldől ki nyer, így van olyan, hogy az ember [40 vagy 48percet] elbasz a napjából a semmivel, ugyanis már az első pillanattól esélye sem volt, hogy nyerjen. Persze mi van akkor ha nyer? Amíg nem jutsz el 4-5 év alatt überimbapro szintre, hogy versenyeken indulhass, semmi. Meg amúgy is, egy 18 éves ember gondolom nem a [kosárlabda]-ból akar megélni. Ha meg az addikt éppen nem játszik, mert [be van zárva a pálya], akkor valószínűleg valami [kosárlabdás videot]-t néz...  

Ha egy játék így meg tud fertőzni egy kisebb közösséget, akkor mi lenne, ha több emberhez eljutna? Valószínűleg a wow-előfizetők számát is meghaladó kocka lenne emiatt az egyetlen játék miatt. Ez pedig hihetetlen. Végül pedig még egyszer A kérdés: Mi a [kosárlabda] titka?

 

19 komment

Címkék: wall of text

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr691355698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muforlife 2009.09.02. 17:04:55

értem mit mondasz, de azért mégis csak fura, hogy közöttünk a dota, egy valamennyire rétegjáték (a kockák nagy rsze nem is ismeri) terjet el ennyire és nem valami más

Csokyvok 2009.09.02. 17:09:41

@muforlife: nem hiszem hogy elég "kockát" ismersz ahhoz hogy azt mond hogy a "kockák" nagy része nem ismeri. Különben mindenki azt csinál ami neki tetszik. Ugy veszem észre, hogy téged zavar hogy mi dotázunk. (légyszíves definiáld a "kocka" szót)

muforlife 2009.09.02. 17:14:55

@Csokyvok: engem egyáltalán nem zavar hogy dotáztok. Abban meg igazad van, hogy nem ismerek elég kockát, vissza is vonom az előző állításomat. Ezt pedig nem értem: "Különben mindenki azt csinál ami neki tetszik." Ez, hogy jön ide? Mondtam egyszer is, hogy ne dotázz? Én leírtam a véleményemet, gondolataimat, meg feltettem egy kérdést, mert érdekelt a válasz. Ha ez zavar, nem kell elolvasni, nem kényszerítettelek rá.

kocka: A kocka (vagy szabályos hexaéder) egy térbeli geometriai alakzat, egy speciális téglatest. 6 négyzet alakú oldala és 12 egyenlő hosszúságú éle van, amelyek 8 csúcsban találkoznak. A kocka hasáb, szabályos test.

csaba321 2009.09.02. 17:41:03

@muforlife:
Csak leírtad a véleményed? :)
Végülis Hitler is ezt tette a Meinkampfba. XD
XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

Csokyvok 2009.09.02. 17:43:49

"Valószínűleg a wow-előfizetők számát is meghaladó "6négyzet alakú oldalú, 12egyenlő hosszúságú élű térbeli geometriai alakzat" lenne emiatt az egyetlen játék miatt." szerintem te nem igy érted a kockát.
"AZ is érdekes, hogy aki játszik vele, az a wownál is jobbnak tartja" ez miért lenne érdekes? Te focizol és a focit jobbnak tartod mondjuk a kézilabdánál(remélem igazam van ebben) Ez is érdekes? Szerintem nem. Ami neked tetszik, azt jobbnak ítéled meg egy neked nem tetsző dolognál. Ebben számomra semmi érdekes nincs. (szerintem a dota hosszútávon élvezhetőbb, mint a wow, de ezt most nem fejteném ki)
Engem egyáltalán nem zavar a véleményed, csak nem értem, hogy téged ez miért foglalkoztat ennyire, ha te "tiszta vagy" és nem dotázol. A DotA titka pedig az, hogy tetszik az embereknek mint másik FPS-ek, MMO-k, sportok. Én se értek meg 1 curling fant, hogy, hogy tudja azt a sportot nézni vagy játszani, de ráhagyom, mert neki az tetszik. Hogy valakinek mi tetszik azt szerintem nem megérteni kell, hanem elfogadni(persze vannak kivételek lásd Dexter c. sorozat), különben mindenkiből kijön a brainstorm és mindenki elkezdi fikázni ami másnak tetszik.
(remélem észrevettétek, hogy 1ik commentemben se védtem a DOTA-t, vagy támadtam másoknak tetsző dolgokat)

Csokyvok 2009.09.02. 17:44:53

@csaba321: :D:D::D:D:D:::XDXDXDDXDX:D::D:SA:D:SA:DSA::DS:A:DSA::DSA::DSA:D:SA:D:SA:ASD: EZT NEM LEHET NETEN KIFEJEZNI :D:D::DS:D:SA::DS:A:D:SA:DDXDXDDXDXDXDXDDXDXDDXDX

muforlife 2009.09.02. 17:52:20

@Csokyvok: én elfogadom, hogy neked tetszik. Abba meg, hogy szerintem mi érdekes miért kell belekötni? AMúgy meg nem foglalkoztat, unatkoztam, (mint ahogy már írtam) és írni akartam valamit a blogra, azt hittem ezt megtehetem, de úgy látszik tévedtem... én innentől lezártnak tekintem a dolgot

Isaking · http://habibarpult.blog.hu/ 2009.09.02. 18:00:42

@muforlife: valld be hogy Csabi kommentjénél adtad fel a kommentezést!!! :D xdxdxdxdxdxdxd

Vilmots 2009.09.02. 18:02:02

Nee ezt nem zárhatjuk le:D Ez egy tök érdekes vita/beszélgetés... Nem tévedtél tök jó hogy leírtad szerintem:) egyrészzt végigolvastam pl én is h egy játék mennyire befolyásolja az életem:D megööö csoky is jól érvelt a gondolatai mellet:) nincs abban tényleg semmi érdekes h jobbnak tartják a DotA-t mástól...:) ahogy a FocA is jobb mint a többi sport:D

Csokyvok 2009.09.02. 18:02:22

@muforlife: Elnézést kérek tőled, hogy nem értek teljesen egyet a véleményeddel és ezt ki mertem nyilatkoztatni a blogra és elnézést kérek hogy belekötöttem valamibe, ami szerinted érdekes, bár nem tudom, hogy ezt hol és mikor tettem. Továbbá elnézést kérek, hogy megtiltottam, hogy leírd a véleményedet blogra, amit szintén nem tudom hol tettem.

Csokyvok 2009.09.02. 18:10:23

szálljon be más is a vitába, mert a sobi mask lassan tölti a manámat

Isaking · http://habibarpult.blog.hu/ 2009.09.02. 18:12:11

jövök cmel és adom a regent csoky ^^

csaba321 2009.09.02. 18:12:26

Én nem tehetem mert túl hamar vége lenne. :P

orsko 2009.09.02. 19:15:00

Szerintem is jobb a wow-nál, meg más játéknál, akár egy FPS-nél is. Sokkal több benne a változatosság mint te azt gondolod szabi. 10 hero a pályán a 95-ből. számold ki hány lehetőség lehet. Minden heroval és hero ellen máshogy kell játszani. Sajnos ezt nem olyan könnyű megcsinálni, mint mondani. És te is írtad h kell pár év, hogy jó legyél. Ez igaz. És ha játszol, akkor akarsz is jó lenni, mert mindig vannak, olyanok akik lekokkoznak, és ez nem jó érzés.
Amúgy jó, hogy leírtad a véleményed. Meg csoky is jól érvelt.
@muforlife: te se tudnád megmagyarázni rendesen, hogy miért szereted a focit, és mért nem untad meg jópár év alatt. Szerintem senki, sem tudja megmondani másnak, hogy mit szeressen, ez belülről jön. Sőt azt se lehet elmondani, hogy valamit mért szeretsz.

orsko 2009.09.02. 19:21:50

Most olvastam h csoky már kiszámolta a variációkat a másikban. bocsi h mégegyszer leírtam. jah meg vili is megemlített belőle egy dolgot. de már ki nem törlöm.:D

P-ter 2009.09.02. 19:42:32

@orsko: Inkább Csabi mester kommentjét gondold végig:D

szum7 2009.09.02. 20:43:25

Ezzel a bejegyzéssel mintha gúnyolódnál Habi véleményén... nem gondolod?
süti beállítások módosítása