Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

The Beautiful Life: TBL - Pilot

2009.09.17. 20:47 muforlife

Áhh, kár érte. Nagyon kellemes csalódás a pilot, de ilyen gyalázatos nézettséggel szerintem már holnap bejelentik a kaszát. Pedig...























Pedig jó volt. Annak ellenére, hogy csak azért jelöltem be a sorozatot myepisodes-on, mert a poszteren meztelenül pózoltak a modellek, akikről a sorozat is szól. Kicsit mélyebben beleláthatunk a modellszakmába, a modellek magánéletébe, ez az ötlet pedig elég eredeti (modnjuk realitykben agyonhasznált a modelltéma, de itt sorozatokról van szó), és a megvalósítás is csak néhol hibás.

A főszereplő két karakter szerintem nagyon jóra sikerült. Van a srác, aki új fiú a modellszakmában, most fedezte fel egy ügynök (aki igazából csak le akart vele feküdni), és van a csaj, akinek most volt a moment-je, mindenki róla beszél, és minden modell féltékeny rá. Mikor összeütköznek a folyosón, a modellügynökségben, már akkor tudja a néző, hogy ezek ketten valószínűleg kavarni fognak egy jó darabig, majd végül összejönnek, szakítanak stb, hozva a klisés love storyt. Engem ez nem zavart, sőt mikor csak ketten voltak a képernyőn, azokat a jeleneteket élveztem a legjobban, mert szerethető karakterek, és a két színész közt megvan chemistry, amit pl a Vampire Diariesben nem éreztem. Ha pedig egy sorozatban a két főszereplő karakter jó (vagy legalábbis megszereted őket), akkor onnan már sokat nem lehet rontani. (amúgy a 16 éves csajt - ezt mondta, de lehet kamuzott -, 21 éves színésznő játssza ami elég gáz szerintem, dehát ez Amerika, már megszokhattuk)

A többiek már nem ennyire jók, a feka srác, és a főszereplő lány barátnője egyenlőre eléggé semmilyen, nem sokat tudtunk meg róluk. Viszont a húzónév, Mischa Barton, karaktere egész jóra sikerült. Mondjuk amíg nem jött a csavar, hogy gyereke van, nagyon nem tetszett, de az egy jó húzás volt az íróktól, sikerült szimpatikussá tenni a karaktert. Sőt, még Jaime Murraynek is összehoztak egy viszonylag okés karaktert, ami nagy szó, hiszen Dexterben minden idők legidegesítőbb karakterét játszotta (Lila).






















Én nagyon sajnálnám, ha hamar vége lenne ennek a sorozatnak, mert szerintem érdekes volt nagyon ez a pilot, jó téma ez a modellkedés, csak sajnos a tömeg nem szereti. Pedig az elején a divatbemutató is tök jó volt, látványos, ráadásul a belassításokkal valamennyire egyedivé is tették az egészet. Én érdekesnek találtam a fotózkodást is, meg azt, hogy picit beleláthatunk a modellügynökségek működésébe, vagy abba, hogy a fiatal modellek hol laknak, hogy élnek, mit tesznek meg a sikerért (vagy épp egy kis extra pénzért). Modnjuk én alapból szeretem az insider cuccokat (Entourage ftw!), és a TBL az ezek közé tartozik. Én épp ezért (insiderség) gondolom, hogy egy kábeles csatornán nagyobb sikere lehetne mint országoson. Egyszerűen reálisabb lenne az egész, ha mutatnának ciciket (ezt egyébként majdnem mutattak, csak csaj eltakarta), meg egy kis szexet, nekem legalább is ez hiányzott valamennyire (nem azért hiányzott, tényleg úgy érzem, hogy ez sokat adhatott volna a sorozathoz).

Végeredményben én 7 pontot adnék neki, nagyon élvezhető pilot volt, kevés hibával. Nagyon sajnálom a gyenge nézettséget, de remélem, hogy valami csoda folytán javulni fog, és legalább 13 rész (teljes évad az már tényleg csak álom) lemegy, mert kellenek az ilyen insider sorozatok.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika sorozat pilot the beautiful life 7outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr521389302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása