Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Viccek

2009.10.26. 15:37 henty

Mivel régen voltak már viccek így gondoltam itt az ideje, h újra jókat nevessünk...:D

 

 

Az igazi barátság...

Nők közötti barátság:

-Egy napon a feleség nem jött haza, a férj megkérdezte hol
aludt, a felesége azt válaszolta,hogy az egyik barátnőjénél.
-A férj felhívta a 10 legjobb barátnőt, de egyik sem
igazolta ezt.

Férfiak közötti barátság:

- Egy napon a férj nem jött haza este, a felesége
megkérdezte hol aludt, a férj azt válaszolta, hogy az egyikbarátjánál.
- A felesége felhívta a 10 legjobb barátját, 8-an
igazolták, hogy ott aludt, 2-en hogy még ott van.

 

 

Egy láthatóan ideges, csapzott úriember betér egy csehóba és rendel egy fél unicumot.
Megissza,köp egyet majd megjegyzi:-A k......a anyját, jól vezet!
Ezt megismétli még háromszor egymás után:unicum,köpés,-K......a anyját jól vezet!
Megunja a pincér és kérdőre vonja emberünket, hogy ugyan mi a francért csinálja ezt?
Emberünk:- Képzelje! Lerohadtam az úton a kocsimmal. Sehol egy szervíz, vagy közelben egy város.
Eleredt az eső! Nekiálltam stoppolni, egyből meg is állt egy gyönyörű Mercédesz, benne egy iszonyatosan ronda,ráncos,80 éves nyanya.
Mindegy, gondoltam, legalább nem ázok tovább, beültem és megkértem,vigyen el a legközelebbi városba.
A nyanyus beletaposott a gázba és úgy 180 km/órás tempót vett fel.
Egyszer, látom egy baromi éles kanyar következik.A nyanyus nem lassít.Mondom neki:-Mamikám,ha ezt ennyivel beveszi ,én kinyalom.
A K.......a anyját jól vezet!
 

 

 

Nagypapa horgászik a nyolc éves unokájával, és az öreg rágyújt, mire a kissrác:
- Nagypapa, kaphatnék én is egy cigit?
- Eléri a farkad a segged?
- Nem.
- Akkor még kicsi vagy te ehhez.
Horgásznak tovább, egy idő után az öreg kinyit egy doboz sört. A srác megint megszólítja:
- Nagypapa, kaphatnék én is egy sört?
- Eléri a farkad a segged?
- Nem.
- Akkor kicsi vagy te még ehhez.
A srác morog magában, de aztán előveszi az anyukája pakolta sütiket, és enni kezd. Az öreg odafordul hozzá:
- Kaphatok én is a sütikből?
Mire a kis srác: - Eléri a farkad a segged?
A papa önelégülten: - Bizony, hogy eléri!
- Na, akkor baszd meg magad, mert ebből egy darabot nem eszel.
 

 

-Apu, k*rvára fáj a fogam.
-Nekem is fiam, de anyádnak el ne mondd!
 

 

Két kisfiú beszélget. A 6 éves így szól a 4 éves öccséhez:
- Te, szerintem itt az ideje, hogy elkezdjünk káromkodni. Most lemegyünk a konyhába anyuhoz és mondunk valami jó zaftosat.
Például én kitalálok valamit, ami "büdös franccal" kezdődik, te meg mondasz valamit, amibe lesz egy "bazmeg".
A kicsi beleegyezik és elindulnak lefelé a lépcsőn. Anyuka éppen reggelit készít.. A 6 éves lép be először és így szól:
- A büdös francba, én müzlit kérek.
Az anya jól eltángálja a bátyót, és a lépcsőn felfelé menet még a fenekére húz egy párat, majd rázárja a szobaajtót. Anyuka lejön a lépcsőn és megkérdi a 4 évest:
- Na és te kisfiam, mit kérsz reggelire?
- Hát, bazmeg, müzlit biztos nem!

 

4 komment

Címkék: viccek

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr21476469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muforlife 2009.10.26. 15:41:09

az utolsó nagyon nagy:D a többi annyira nem fogott meg, bár a 2. is jó, csak azt már ismertem.

P-ter 2009.10.26. 15:46:15

Az első nagyon igaz!:D

muforlife 2009.10.26. 15:50:41

@P-ter: igen, csak az nem vicc, hanem az igazság:D

henty 2009.10.26. 19:26:20

@muforlife: valóban igazság...csak nem akartam egy új bejegyzést neki...még a lányok megsértődtek volna...
süti beállítások módosítása