Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Évadzárók: Two and a Half Men 7. évad

2010.06.21. 08:26 muforlife

Érdekes évadot zárt a Két pasi meg egy kicsi, hiszen talán most először kapott a sorozat egy nagyobb átívelő szálat, és én úgy érzem, hogy ez nagyon jót tett neki. Chelsea és Charlie kapcsolatáról beszélek természetesen, ami szerintem az évad legnagyobb pozitívuma volt (mások szerint nem), és én nem is örültem annyira, hogy szétmentek, szerencsére itt az évadzáróba belebegtették, hogy akár még lehet folytatása a dolognak.





















Azt nem mondom azért, hogy Chelsea nagy karakter lett volna, de szerintem kell Charlie-nak egy barátnő, és hát annál nem is lehetne tökéletesebb befejezése a sorozatnak, mint hogy Charlie végre megtalálja az igazit, és összeházasodik vele. Az évad elején még nagyon úgy tűnt, hogy ez a nagy ő Chelsea lesz, de mikor szétmentek, akkor azt gondoltam, hogy oké, őt sem látjuk többet, és a sorozat visszatér a régi kerékvágásba.

Hát nem így történt, Chelsea többször is felbukkant a szakítás után, és nagyon úgy néz ki, hogy valamikor a következő évadban újra egymásra fognak találni, és akkor talán a 8-as lehet a befejező évad. Én ugyanis kétlem, hogy egy házas Charlie-val, lenne értelme folytatni a sorozatot, hiszen teljesen megváltozna a formátum, Charlie nem csajozhatna, nem bulizhatna féktelenül.

Mondjuk az is igaz, hogy a sorozatnak nem egy, hanem még két évada van berendelve, tehát még akármi lehet, én mindenesetre nem sajnálnám, ha a nyolcadik lenne az utolsó. Nem mondom, hogy annyira rosszabb lenne a sorozat, mint az előző évadokban volt, sőt, szerintem épp, hogy javult, de mostanra már (szerintem) nagyon kifogytak az ötletekből, például Charlie poénkodása Alan kiköltözésén, nagyon unalmas már, de egy évadnyi anyagot talán még ki tudnának facsarni magukból az írók.

Ez a 7-es mindenesetre 5/10-et kap tőlem, persze én nem vagyok nagy rajongó, tehát úgy nézzétek, de a sorozat legjobb része így is ebben volt talán, a 7x21-es, amelyikben Charlie és Berta befüveznek. (a fináléban pedig nagyon jó volt a kitekintés Charlie Sheen rendőrségi ügyeire, kéne több ilyen is a sorozatba:)

1 komment

Címkék: kritika sorozat évadzáró two and a half men 5outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr522097020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

henty 2010.06.21. 09:29:22

ja én még azt hittem, h lesz 23. és 24. rész. Már mindig néztem, h mikor lesz.:D Végülis így belegondolva nem volt rossz sorozatzáró résznek a 22. Kiváncsi lesze majd, h mi lesz a folytatás a következő évadban...
süti beállítások módosítása