A sorozat rajongói flashmobokat szerveznek négy amerikai nagyvárosban (Chicago, Seattle, San Diego és Philadelphia), új nézők szerzésének érdekében. A flashmob itt azt fogja jelenteni, hogy rengetegen beöltöznek a Buy More (a sorozat fő helyszíne) alkalmazottjainak ruhájába. A rajongók már tavaly is besegítettek (akkor, és most is a chucktv.net volt az egyik főszervező), 1 évvel ezelőtt Subway-termékek (a Chuck fő szponzora) vásárlására ösztökölték az embereket. Az flashmobokat illetően Josh Scwartz, a sorozat egyik készítője, is megszólalt (a lényege az, hogy a sorozat rajongói a leglojálisabb, legelkötelezettebb rajongók, és az írókat ez a fajta rajongás inspirálni fogja, hogy ehhez méltó lehessen a sorozat) :
“Chuck fans are the most loyal, dedicated, imaginative, and passionate fans any show could ever hope for. Every season they offer more proof they should be licensed and professional fans teaching other fans how it’s done. This is yet another example of their awesomeness. We are, as always, grateful and inspired to deliver a show as good to them as they are to us.”
+ aki nem lesz a négy város egyikében, az twitteren támogathatja a sorozatot, mondjuk a következő üzenetek egyikével (mással is lehet, ezek csak példák), hétfőn, dél és 1 között:
@NBC – We want more #CHUCK! Give us another season of flashes and fun. The world’s safety depends on it! #FlashChuck
#CHUCK rules! @NBC show your love for CHUCK and the fans will show their love back. We want a 4th season! #FlashChuck