Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

God of War Collection II.rész

2010.05.22. 18:00 orsko

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Több mint 5 hónap telt el azóta, hogy megígértem, lesz teszt a God of War Collections mindegyik darabjáról. Eddig csak a GoW3 demóról írtam, ám most sikerült rávennem magam, hogy játszadozzam egy kicsit az első résszel is. Hát megérte.
 

God of War I

 

 A történet nem valami bonyolult, ám annál jobb. Főhősünk Kratos segítséget kért Arésztól, a hadak istenétől, egy csata megnyeréséhez. Ám az isten kicsit átverte és a harcossal megölette a saját családját. A történetbe ott kapcsolódunk be, hogy Kratos már 10 éve próbál bosszút állni a többi isten segítségével, akik különböző isteni fegyvereket adnak a halandó kezébe.
 
 A játékmenet sem túl bonyolult. Nagy részben csak menni kell előre és lekardozni/varázsolni az elénk kerülő élőhalott sereget. De a kétféle kard és négyféle varázslat miatt ez is változatos. A kombókat a négyzet, háromszög és az L1 nyomogatásával érhetjük el, persze nem DMC szinten, de van egy-kettő. Az ellenfelek támadásait is különbözőképpen blokkolhatjuk, elgurulunk előle, kivédjük, elugrunk előle, vagy oda se megyünk és messziről lőjük/ütjük. Így mindenki megtalálhatja magának a legjobban fekvő harcstílust. Az ellenfelek is változatosak, vannak batár állatok, hárpiák, csontváz harcosok, zombik, íjászok, a főellenségek közt pedig találhatunk hidrát és élőhalott minotaurust is, melyek mind más és más stílust követelnek. A játékban rejtélyeket is meg kell oldanunk, ám ezek sem Tomb Raider szintűek. Általában csak egy-egy szobrot kell a megfelelő helyre húzni. Másik fontos eleme a játéknak a Prince of Persiás mászkálás fel a falakon. Ami a legidegesítőbb, hogy a kamerát nem irányíthatjuk. Ám így egyfajta filmes hatást kelt, mindig a legfontosabb elemet emeli ki. De az ugrálgatásokat kicsit megnehezítí, főleg ha a kamera felé kell mozogni. A játék nehézsége is jónak mondható. Bár néha még mediumon is szentségeltem. Főleg a végefele. De ez nem jelent rosszat, legalább van egy kis nehézség. Aki keménynek érzi magát, kipróbálhatja a God nehézséget is, mely csak első végigjátszás után lesz elérhető. Én szerintem nem próbálom ki, bár ki tudja.

 A grafikáról nem szeretnék sokat beszélni, hiszen ez egy PS2-es játék felturbózása HD grafra. Így nem is vártam tőle sokat. De mégis meglepetés ért, sokkal jobb, mint az eredeti. A játéknak tűrhető a grafikája, de a videóké már-már szépnek mondható. Jó munkát végeztek vele. A csillogások, víz nagyon szép.
 
 A játékidő sajnos 9 óra sem volt nekem elsőre, bár a vége előtt kb 2 órával is úgy éreztem, hogy mindjárt itt a vége, de mindig jött egy fordulat. Van egy trófea, ami az 5 óra alatti végigjátszás miatt kapható. Ez easyn simán elérhető szerintem. A trófeák 77%-át megszereztem ugyan egy végigjátszás alatt, de a játék simán újrajátszható még egyszer-kétszer, és az összes trófeát megszerezni sem nehéz (nem kell végigvinni God módon). A kincsek nincsenek teljesen eldugva, mindent megszereztem elsőre, de azért nem is teszik ki mindegyiket az út közepére elénk.
 
 A játék nekem tetszik, örülök, hogy megvettem. A történetet nem ismertem teljesen, jobb is, hogy nem egyből a 3-al kezdtem. Egy 10 5 éves játékhoz képest az újított grafikák miatt szép is, jó is. A játékmenet is tetszik, nem túl bonyolult. Rosszat nem is nagyon tudok róla mondani, egy két bugot találtam, de ezeket is el lehet nézni. Így simán megérdemel 9 pontot, de csak, hogy a másik két rész többet kaphasson.

 

5 komment

Címkék: kritika játék ps3 playstation kockulás god of war 3 9outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr92023020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P-ter 2010.05.22. 23:32:42

És a challenge módot megcsináltad?:D Jót tesz az idegeknek:D:D:D
Amúgy a játékról az a kép él bennem (teszem hozzá, kétlem, h 10 éves lenne), hogy bár mindenki istenítette nekem a játék nagy része unalmas volt. Tulajdonképpen onnan, h bejutottunk a templomba. Másrészt megmaradt két rész amivel rengeteget sz*ptam:D Amikor Hádész termében vagy hol kellett a fenti gerendázaton végigmenni, és mikro a pokolban fel kellett mászni a forgó oszlopon.Harcban viszont egyedül a gorgonok okoztak gondot, amúgy ha jól rémlik elég egyszerű volt, bezzeg a 2 vége felé már igen csak akadtak problémáim.

orsko 2010.05.23. 00:57:39

@muforlife: igen. elírtam. köszi.
@P-ter: igen az az oszlopos nehéz volt. de a gorgonok elől is simán el lehetett gurulni. a challageket majd holnap kipróbálom, trophy jár érte tehát meg kéne csinálni. a gerendákon végmenni miért volt nehéz? csak átugráltam a forgó cuccok fölött amikor jöttek

muforlife 2010.05.23. 01:46:18

@orsko: csak Peti kommentje miatt néztem meg, nekem fel sem tűnt volna:)

P-ter 2010.05.23. 12:47:44

@orsko: Az egyik résznél mindig lezuhantam. Örülj, h neked sikerült:D.
süti beállítások módosítása