Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

When do we start? - Lost 6x11

2010.04.07. 17:17 muforlife

Ez hihetetlen, mindenhol azt olvasom (legalábbis rajongóktól), hogy mekkora királyság volt a rész, én meg csak itt ülök és már vagy fél órája azon gondolkodom, hogy miért is? Lehet velem van a baj, de ez valahogy nem jött át, az viszont egyértelmű, hogy fordulópont volt a rész, és innen (nekem) valószínűleg jobban be fog jönni.




 
















A rész amúgy azért nem tetszett, mert megint csak az ALT-ban történtek a dolgok, a szigeten kb semmit nem haladtunk előre. Persze, örülök, hogy végre beindult az ALT, és annak is, hogy Charlie felbukkant, de ez, hogy elkezdtek emlékezni az emberek, annyira szerintem nem volt nagy wtf (jó, elspoilereztem magamnak, hogy ez meg fog történni, de előtte is biztos voltam benne). Ráadásul, ha Faradaynek a szerelme indította be a memóriáját, akkor Jack miért nem emlékszik? Azt, hogy Jin, Sun vagy Sayid nem emlékszik, még elnézem, mert lehet, az nem számít halálközeli élménynek, de ez azért mégiscsak fura. Vagy ez csak azt jelenti, hogy nem szerette Kate-et? És ha már Faraday, akkor ő honnan szedte, hogy felrobbantott egy atombombát? Attól, hogy lerajzolt/leírt valami képletet, még nem kéne egyből erre gondolnia. Itt szerintem picit lusták voltak az írók, biztos meg lehetett volna magyarázni jobban (pl valami látomásban látta, mint Des Charlie kezét).

Az viszont tetszett, hogy Eloise megint tud valamit, bár ő elvileg a szigeten született (vagyis ez nem derült ki pontosan, ha jól emlékszem, de szerintem ő és Widmore is ott született), szóval ez annyira nem nagy meglepetés. Elméletgyártásba most nem kezdenék, mert rengeteg a lehetőség, de az biztos, hogy az Eloise-Widmore-Desmond hármas nagyon fontos szerepet fog játszani az ALT titkának megfejtésében.

A szigeten nem sok történt, még az se derült ki, hogy Jin minek kellett Widmore-éknak. Vagyis elvileg Desmond miatt, de ő meg elment Sayiddal, ami megint csak elég wtf volt. Persze nem tudni Des mit látott mikor rányomták a cuccost Widmore-ék, de ha azt, amit mi is láthattunk, az ALT-ot, akkor nem tudom miért egyezett bele olyan simán abba, hogy segít Widmore-nak, azt meg végképp nem értem, hogy utána miért ment el olyan lazán Sayiddal. Az tuti, hogy többet tud mint a többiek, de ez az ellentétes viselkedés elég furcsa volt, talán jövő héten meglátjuk mit akar(nak) vele.

Kicsit elkalandozztam, de, hogy visszatérjek arra, hogy miért nem tetszett a rész, meg úgy igazából maga az évad: a szigeten gyakorlatilag semmi sem történik. Gondoljunk csak bele, az eddigi történések 5, legfeljebb 6 részben is elmondhatóak lettek volna. Ebből ráadásul, a templom csak időhúzás volt, egyedül a világítótornyos és a barlangos részek értek valamit, a többiben gyakorlatilag semmi nem történt. Ok, az elismerem, hogy a Richardos rész az kellett, de az ALT egyelőre csak időkitöltésnek tűnik, aminek az évad első 10 részében semmi köze nem volt a szigetes történésekhez. Nagyon remélem, hogy mikor végre összeér a két világ, vagy valahogy kiderül, mikor jött létre az ALT (és ki hozta létre), akkor értelmet nyer majd ez az egész, de egyelőre nekem emiatt, nem jön be az évad. Az is elég fura szerintem, hogy az első 9-10 részben, a vallásos vonalat erőltették az írók, amivel valahogy sikerült is megbékéltem, sőt, erre megjön Widmore meg Desmond, és megint elmegy tudományos irányba a sorozat. Persze valószínű, hogy a kettőt valahogy összefésülik majd, de egyelőre nem látom hogy lehetséges ez. Ezért sem akarok teóriákat gyártani, mert egyelőre fogalmam sincs, merre tovább. Talán jövő héten már jobban lehet majd találgatni, talán többet fogunk tudni, Hugo-centrikus rész, tehát van rá esély. A mai rész amúgy 8/10 nekem, a kritikát pedig egy idézettel zárnám, ami igencsak elszomorító, én legalábbis sosem így tekintettem a Lostra, annak szerintem nagyon kevés.

"A couple weeks ago, after I got a little intel on tonight's episode, I floated the following theory to Damon: "Is it safe to say that at its very core Lost is a love story?" Damon replied: "You are the very first person ever to get the meaning of the show. Yes. It is a love story. Always has been... always will be."

3 komment

Címkék: kritika sorozat lost 8outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr671902107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsko 2010.04.07. 21:37:35

szerintem nem volt rossz. végre történt vmi az ALT-ban is, mert eddig tényleg nem sok. Jin meg Sun együtt vannak itt is ott is, tehát ők sztem azért nem láttak semmit. meg sayid is ott van a csaj közelében. jack meg csak jack:D lehet h az elején még vmi szerelmes cuccot akartak kihozni belőle, aztán már nem tudták hogy folytassák:D

Isaking · http://habibarpult.blog.hu/ 2010.04.11. 22:46:04

nem néztem meg semmit sem de a kép az fasza nagyon :D

henty 2010.04.14. 21:45:21

nem néztem meg semmit sem de a kép az fasza nagyon :D
süti beállítások módosítása