Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Your mother is an other? - Lost (5x14)

2009.04.30. 21:25 muforlife

Hmm, kezdenek felprögni az események ahogy közeledik az évadzáró, megint rengeteg választ kaptunk. Bár azt nem mondanám, hogy mindegyik annyira óriási meglepetés lett volna, de azért így is volt wtf pillanat bőven. Na spoileresen a tovább után.


























Hát igen, a rész vége az durván ütött. Azt tudtam, hogy valaki meghal a részben, és nem csak a spoilerek és casting-infók miatt, hanem azért rengeteg utalás is volt, de nem gondoltam, hogy Daniel lesz az. Szinte biztos voltam benne, hogy Julietnek vagy Desmondnak annyi, ezért eléggé meglepődtem a végén. Mondjuk mikor a fegyverrel bement a táborba akkor már sejtettem hogy ennek nem lesz jó vége. Csóró Danielnek egyébként talán rosszabb élete volt mint mindenkinek, hiszen az anyja egyész életében tudta, hogy ő fogja megölni, mégse tett ez ellen semmit. Sőt, mivel Widmore (akiről kiderült hogy az apja) is tudta ezt, és gyakorlatilag miatta jutott el a szigetre, biztos vagyok benne hogy ő a legszerencsétlenebb az összes Lost szereplő közül. Szegény viszont tudhatta volna, hogy nem változtathat meg semmit, de valószínűleg Charlotte halálának a hatása alatt volt még mindig. Egyébként kiderült mi az az Incident, és elég egyszerű lett a megoldás, ugyanis annyi, hogy valaki belefúrt abba az óriási energiába a sziget alatt, és az kiszabadult, ezért be kellett cementezni, és 108 percenként megnyomni egy gombot. Daniel megoldása, hogy felrobbantsanak egy hidrogénbombát meg szerintem nem ért volna semmit, ugyanis Jackék valószínűleg meghaltak volna, és nem jutottak volna vissza a saját idejükbe. Vagy ez lehet máshogy van, nem tudom mi erről az íróknak az elgondolása.

Jack és Sawyer megint különböző oldalra került, és sajnos Sawyer húzta a rövidebbet, bár még szerintem simán kijuthatnak valahogy onnan. Az viszont valószínű, hogy a Sawyer-Juliet párosból csak egy éli túl és ha fogadnom kéne, akkor előbbire tenném a pénzem, ugyanis én úgy gondolom, hogy Sawyer és Jack egymást fogja kinyírni, valamilyen módon a sorozat utolsó része tájékán. Hurley és Jin (+Miles) ha jól láttam megmenekült, bár azt nem tudom hová fognak menni. Mondjuk Sawyerék csak nem köpik be őket.

Nálam a részben egyébként a kiszámíthatóság volt a legnagyobb baj. A halált azt már írtam ugye, de gondolok itt a naplóra például, vagy arra, hogy Widmore tette oda a roncsot. Daniel emlékezetkiesése viszont jó ötlet volt az íróktól, így megkapta a motivációt, hogy miért menjen vissza a szigetre. Amúgy a betegségéhez is volt köze az anyjának szerintem, bár az nem biztos, hogy a kisérletei miatt, de elég valószínű, azokat meg ugye az anyja erőltette annyira. A legf*szább jelnet meg a lövöldözős volt egyértelműen, az jól meg lett oldva. A következő részben egyébként Lock-ék lesznek valószínűleg, ugyanis az évadzáró címe lesz a The Incident, és az a múltban 1-2 órán belül meg fog történni. Lezárásként még annyi modnanék, hogy ez a rész a Lost egyik legjobbja lehetett volna, de valamiért mégse működött nekem. Talána szünet miatt, de ez a rész nálam "csak" 8/10 annak ellenére, hogy sokaknak Constant (bár nekem az se tetszett annyira:D) szintű volt.
 

5 komment

Címkék: kritika sorozat lost 8outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr1001096383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsko 2009.04.30. 21:30:29

Nem volt olyan rossz. de tényleg kiszámítható volt. nem várt megoldás nem sok volt benne. Lehet mert csak nagyon fáradt vagyok de majdnem ealudtam közben. Ha meg felrobbantanák a bunkert akkor szerintem egyből visszaugranának a jelenbe és nem emlékeznének semmira hanem élnéne tovább. talán ez leet a sorozat záró jelete.

muforlife 2009.04.30. 21:32:13

@orsko: áhh, az baromság. Ha meghalnak miért mennének vissza? Bár lehet ez lesz, de az megint túl kiszámítható lenne.

P-ter 2009.05.01. 11:05:48

Dehogy kerülnének vissza a jelenbe. A bomba robbanásakor meghalnának, és annyi. Nem megy senki sehová, ez lenne a vége az ő idő fonaluknak.
Amúgy nem volt rossz rész, én is 8/10-et adok rá, de a Constans lazán veri, nekem pedig még annál is jobban tetszett egyik rész az 5. évadból, de már nem tudom, h hanyas volt. (Asszem 12)

muforlife 2009.05.01. 14:49:37

@P-ter: a Benesre gondolsz mikor mentek a füsthöz? Mert az tényleg raj volt. Nekem még mindig az a kedvencem mikor Keamy megöli Alexet, de ez az itélkezős amit te mondasz is jó
süti beállítások módosítása