Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Best PS1 Games Evör

2009.05.24. 13:20 orsko

 Szeretnék megosztani veletek egy listát, és mellé videókat, azokról a játékokról, amivel a régi PSX-emmel a legtöbbet játszodtam. Grafikával akkoriban még nem foglalkoztam, csupán a játékélmény érdekelt. De ezek a játékok ebben akkor nagyon jók voltak. Végülis szerintem. Elég nehéz volt összeválogatni a top10-es listát a talán több mint 100 játékomból, de szerintem jól döntöttem.

 

10. Tarzan

 Ki ne ismerné Tarzan meséjét. Ezt játékban is visszakaphattunk. A lényege nem sok, csak menni kell és szedegetni fel a gyümölcsöket. De mégsem unalmas. Irányíthatjuk Jane-t is, sőt még a kis majmot is. Ezt is többször végigjátszodtam, bár néha a kódok kicsit segítettek. Ez is egy nagyon jó játék, de ennél már csak jobbak jönnek.

 

9. Metal Gear Solid

 Sajnos ilyen hátra szorult ez a remekmű, mivel amikor ezzel először játszodtam túl nehéz volt. Nem értettem, hogy mit hablatyolnak az emberkék, így nem tudtam végigjátszani. De nem rég bepótoltam, és nem bántam meg. A mai énem sorrendjében ez top3-ban lenne. De itt most a legtöbbet játszott PS1 játékról beszélünk. Solid Snaket felbérelték, hogy akadályozza meg a Metal Gear elindítását. De egy átverés része lett és pont ő indította be.

 

8. Crash Bandicoot 3

 Sajnos csak ezzel az egy Crash Bandioottal játszottam igazán sokat. Voltak benne nehezebb pályák, amik eléggé felidegesíttek, de végül csak végigjátszodtam(nagyjából). Nem tudtam felszedni minden gyémántot, mert elég hosszadalmas lett volna. Hangulatos és változatos pályák sokasága megadta a hangulatát. De ma ez csak a 8. helyre elég.

 

7. Final Fantasy 8

 Az a játék, amivel már nagyon sokat játszodtam. De ez sem volt elég a végigjátszáshoz. 4 cédényi anyag azért elég sok. Meg nem is értettem nagyon, hogy mit is kell. De így is a kedvenceim közé sorolom még ma is. Ami megfogott benne az a zene és a változatos szörnyek és helyek. Erről nem is írok többet, mert ott van a Retrospective. 

 

6. Legend

 Ezt a játékot nem tudom ki mennyire ismeri. A lényeg az, hogy balról jobbra kell menni nagyon hosszú pályákon. Minden pálya végén van egy fellenség, aminek elég sok élete van. Ezután jöhet a shoppingolás, ahol az összeszedett pénzünkből életet vagy fegyvert vehetünk. A legjobb dolog benne, hogy lehet ketten is játszani. Karakter csak 3 van benne, de ez is kielégítő. Egy csaj, egy nagy batár állat, meg egy enyhén kigyúrt csávó. Amit kifelejtettek, az a continuoe. Ha elfogynak az életeid, akkor kezdheted elölről. Ebben már prók voltunk ezért többször is végigjátszodtuk. (Sajnos videót nem találtam, de majd pótolom ha lesz.)

 

5. Gran Turismo 1

 Innentől kezdve volt nehéz a sorba rendezés. De azért csak sikerült. Az 5. a GT1. Ezt végigjátszodtam, bár nem 100%-ra. Az autós játékok királyának első darabja. Ez eredetiben van meg, ami nem kis megtiszteltetés a játéknak.

 

4. Gran Turismo 2

 Az újabb eljövetele a GT-nak. Mivel több verseny és több kocsi van benne mint az elődben, így még többet játszodtam vele. Megvolt szinte az összes kocsi is. Volt benne egy két nehéz verseny, de csak sikerültmegcsinálni mindegyiket. De a 100% elérhetetlen álom maradt.

 

3. Oddworld: Abe's Oddysee

 A dobogú harmadik fokára a legjobb mászkálós játék első része kerölt. Ezzel öcsémmel nagyon sokat játszodtunk. Nem emlékszem, hogy végigjátszodtuk-e. De nem is számít. A hangulatos pályák, zenék és azok a hangok teljessé tették a játékot. A különböző fejtörők meg a nehézséget is adták. Nem egy könnyű játék, de megéri vele szórakozni.

 

2. Oddworld: Abe's Exoddus

 Az Oddworld második része. Még változatosabb ellenfelek, akiket csak kicselezni lehet, és még változatosabb pályák. A legjobb mászkálós játék. Az előző rész minden pozitívumát megtartotta. És még ki is javított és fejlesztett mindent. Nem tudok rosszat mondani rá, csak annyit, hogy a második CD-jét nem olvasta be, ezért nem tudtam végigjátszani. Tökéletes játék.

 

1. Crash Team Racing

 A legszórakoztatóbb PS játék. Még Anya is játszott vele. Bajnokságokat nyomtunk. Nem lehet rosszat mondani rá. A Story mód is fantasztikus. Változatos pályák, karakterek. A világ megmentése a cél. Ezt úgyis ismeri mindenki, tehát nem írok mást, csak annyit,hogy próbáljátok ki. Mai napig van amikor játszunk vele.

 

 

13 komment

Címkék: játék videó playstation kockulás ps

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr501140555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muforlife 2009.05.24. 13:23:24

a psx az más mint a ps1D:D az igaz, hogy az eredeeti ps1et psxnek hívták, de utána kiadtak egy másik psxt, és az a psx

P-ter 2009.05.24. 15:25:39

Crash Bandi POWAAAAAAAAAAAAAAAA. Ez a lsita jó ötlet midnjárt megírom a saját top 10-em.

P-ter 2009.05.24. 15:32:14


10, Time Crisis
9, Gran Turismo 2
8, Apocalypse
7, Tenchu 2
6, Sheep dog'n'wolf
5, Tekken 3
4, Crash 2
3, Crash 1
2, Crash 3
1, Pandemonium 2

P-ter 2009.05.24. 15:37:26

CTR-ben az a bossfiht amit kitettél amúgy rohadt nehéz volt:D

muforlife 2009.05.24. 15:49:38

crash 3 a legjobb, azon kívül nem is nagyon emlékszem milyen ps1es játékaim voltak

szum7 2009.05.24. 16:01:16

na de hol vannak a spyro-k? az még egy nagyon jó sorozat.

muforlife 2009.05.24. 16:18:32

@szum7: érdekes, rákerestem erre a spyro-ra googleben, és wikipédián írja, hogy van vagy 10-15 része, de én még sosem hallottam róla eddig. Pedig nem tűnik rossznak.

P-ter 2009.05.24. 16:21:52

Rémlett h a Pandemonium 2vel volt valami gebasz, siekrült rájönnöm mi az. Az utolsó pálya, ami youtubeon egy oylan embertől aki tudja erre kell menni (Tudni illik egy labirintus a pálya) 40 percet igényelt. Szal a játék drasztikusan visszaesett a 10. helyre:D.
@szum7: A Spyrokért én annyira nem voltam doa, de tény h nagyon jók voltak, rengeteg minigame-el, és poénos mellékszereplőkkel, de nekem túlságosan komplikált volt a játékmenet. A repülés túl sok lehetőséget adott arraa h hol lehetnek rejtett helyek, azt meg utálom. De egy ismivel a Spyro 2-t 100%-ra végigtoltuk, ami nagyon nem gyenge. Minden pályán az összes gyémántot össze kellett szedni ez összesen 20ezer volt asszem.

muforlife 2009.05.24. 16:24:06

@P-ter: bezmeg Peti, és még te mondod hogy nem vagy kocka:D

szum7 2009.05.24. 16:32:25

@P-ter: igen így volt, plusz még az orb-ok. amúgy a kettes a legkönnyebb, nosztalgia gyanánt nemrég végigvittem megint. 3-4 nap volt, 1 nap egy alkalom...

szum7 2009.05.24. 16:37:53

@muforlife: ja és Habi ha kipróbálod, tudd, hogy az 1, 2, 3 kivételévek a többi csak sh*t. (bár nem is játszottam a többivel) A 3as után szerintem céget váltottak.

orsko 2009.05.24. 17:08:31

Én csak a demóikkal játszodtam és komplikált volt. bár mostmár lehet elszórakoznék velük

Szundi666 2009.05.24. 22:38:12

Az elsővel én is játszottam egyszer volt osztálytársamnál... nagyon nagy:D (((Am. játszottam, és nem játszodtam:D)))
süti beállítások módosítása