Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Odaát 5X01 Sympathy for the Devil

2009.09.12. 21:14 P-ter

Az egész szöveg során spoilerek lesznek fellelhetők, csak az olvassa el, aki látta az előzményeket, vagy aki le sem szarja, csak mazohista és olvasni akar.
 

Lilith megdeglett, az utsó pecsét is felnyílt, Lucifer eljött, de hiába hatalmas az ereje, mivel egy angyal, szabályokhoz van kötve, csak úgy birtokolhatja egy ember testét, ha az illető beleegyezik. Márpedig ki menne bele egy ilyen alkuba? Úgy látszik Nick lesz az, egy magányos középkorú férfi, kinek családját brutális módon meggyilkolták, és teljes elkeseredettségében homályosan lát...Eközben Dean megtudja, miért volt ilyen fontos az angyaloknak, viszsatér egy jól ismert démon, kit én személy zserint nem tudom miért hívnak Megnek, az én fejemben, az a nő neve volt, akit megszállt, és ha jól sejtem a rész végén volt egy cliffhanger, de ezt majd Szabi fogja megerősíteni, avagy elvetni kommentben:) (Ki/mi mentette meg Deant, Samet és Castiellt?) A rész maga számomra kicsit furán volt összerakva. Az elején AC/DC-Thunderstruckkal indít, ami jól felpörgeti a néző vérkeringését, összevágnak alá egy fasza mészárlást, adrenalin az egekben, erre az egész rész psychológia, filozofikus jellegű. Ráadásul néhány helyen szerintem szánalmas is. Samnek jó, hogy bűntudata van, de nem a szánalmas nyavalygását szeretném hallgatni 40percen keresztül, egyedül az utolsó beszélgetés tetszett a két testvér között, mert abban már tartalom is volt nem csak a levegőbe dobált bocsánat kérések. Ellenben a Nick-es részeknél pont, h bejöttek ezek a psychés dolgok, az ő jeleneteiről a SilenHill ugrott be, ami mindenképp pozitívum nálam.
Az utolsó szavak jogán, a sorozat mentségéül azt hoznám fel, h le keleltt tenni bizonyos alapokat (engedély kérés, Sam-Dean ellentét, az előző kettő+Castiell menekülése), amikre a későbbiekben lehet építeni. Erre a részre 5/10-et adok, lesz ez még jobb is.
 

 

3 komment

Címkék: kritika sorozat supernatural évadpremier 5outof10

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr821377886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muforlife 2009.09.12. 21:26:27

szerintem Saméket meg Castielt is Isten mentette meg, de ez csak tipp. Amúgy Meggel én már nem tudom mi volt, de az lehetett akár a démon neve is, mivel csak démonként láttuk ők. Én 8/10-et adok, engem Sam vinnyogása (már) nem zavar, amellett meg szerintem jó volt. Voltak a wtf-ek én pl Bobbys dologra nem számítottam

P-ter 2009.09.12. 21:49:46

@muforlife: Jah a tippem nekem is ugyan ez, főleg az utsó beszélgetés miatt Zakariással:) A Bobbysra én sem számítottam, deeeee végig fura volt azért, csak azért nem jöttünk rá szerintem, mert rég néztünk már SupNatot:)

orsko 2009.09.12. 23:49:48

Szerintem is jó rész volt, ár voltak jobbak is a sorozatban. A bobbysra én se jöttem rá, de visszagondollva elég furcsán viselkedett. Az is lehet h Lucifer mentette meg őket mert még szórakozni akar egy kicsit:D
süti beállítások módosítása