Kiemelt cikk

HabiBárpult

Pár barát által készített blog amiben a sorozatokról, filmekről, fociról, viccekről, zenéről és a kockulásról olvashatsz.

Elérhetőség

Ha valami kérdés, kérés van, ezen a címen érhettek el minket:

habibarpult@gmail.com

HABItémák

24 (22) 30 rock (22) 5outof10 (34) 6outof10 (43) 7outof10 (59) 8outof10 (62) 9outof10 (46) amerika (33) angol (22) avgn (41) berendelés (58) bl (32) blog (38) casting hírek (39) cbs (21) chuck (34) dexter (33) díjak (21) dota (23) dvd (23) e3 (30) előzetes (269) eminem (23) eredmény (107) évadpremier (20) évadzáró (77) family guy (22) film (116) flash forward (23) foci (204) forma 1 (40) glee (50) gól (22) gossip girl (24) heroes (50) hírek (189) house (21) how i met your mother (26) interjú (28) játék (245) kasza (23) kockulás (351) kritika (251) legnagyobb sorozatos szöveg (21) lost (95) magyar (33) magyarok (23) megjelenés (22) modern family (20) nbc (31) nézettség (52) nők (22) pilot (29) playstation (38) poén (276) poszter (56) promó (66) ps3 (62) raj (26) rap (100) reklám (21) részlet (62) sorozat (1017) star wars (26) supernatural (49) szavazás (37) the big bang theory (29) the office (27) the vampire diaries (20) toplista (63) true blood (39) u20 vb (20) utánpótlás (20) viccek (57) vicces (65) videó (440) wtf (33) xbox360 (21) youtube (34) zene (275) Az összes téma

Friss topikok

Indavideó

Linkblog

Látogatók

free counters

Vasárnapi animációs sorozatok

2009.09.28. 16:41 muforlife

Family Guy 8x01

Na ez ütött, legjobb Family Guy rész amit valaha láttam. Persze azt hozzá kell tenni, hogy én csak első évadot, meg 2. évad felét láttam, de akkor is. Ezért jók amúgy az animációsok, itt kihagyhatsz akármennyi részt, mert az alapok úgyis ugyanazok maradnak, a karakterek sem változnak sokat, legfeljebb eltolódik a hagsúly az egyikről a másikra.




























Ebben a részben is ez történt, nagyon Brian-en és Stewie-n volt a hangsúly, de ez egyáltalán nem volt zavaró, így ketten együtt szerintem nagyon jók voltak (pedig az eddigi részekben nem szerettem őket). A rész amúgy arról szólt, hogy Stewie feltalált egy olyan kapcsolót, amivel a párhuzamos világok közt lehet váltogatni, és Briannel együtt szétnéztek kicsit ezekben.

Ez az ötlet rengeteg potenciált rejtett, és szerintem az írók szépen ki is használták ezt. Volt itt mindenféle oltás, kapott a Flinstones, a Disney, de a legjobb az egyértelműen a Robot Chickenes (How does it feel to be on a major network for 30 seconds?) meg az emberi világos volt, annak ellenére, hogy ezek nagyon rövidek voltak. Egyedül a "kutya az ember gazdája" nem tetszett, szerintem az túl hosszú is lett, viszont a végkicsengés, a másik Brian balesete miatt pozitív, és ezért is jár ennek a résznek a 9/10.

The Simpsons 21x01

Uhh, 21. évad, ez így leírva is sok, mi van akkor ha valaki végignézte? Nekem ez volt az első rész amit láttam, valamiért sosem érdekelt a sorozat, viszont most már nagyon kiváncsi voltam, hogy milyen lehet egy 21 évadot megélt sorozat.






















Igazából nem voltak magasak az elvárásaim, sosem hallottam róla annyira jókat, és ez a rész se erősített meg abban, hogy visszamenőleg meg kéne néznem a többi évadot. Nem volt rossz, lehetett nevetni rajta, meg ez a fikázós stílus is bejön, de ennél a Family Guy vagy a Robot Chicken simán jobb. Amúgy ebben a részben Hollywoodot fikázták, és jó, okos poénok voltak (háttérbe rengeteg apró dolog el van rejtve, ez tetszett nagyon), de a karakterek valahogy nem jöttek be annyira. Mondjuk igaz, hogy szinte csak Homérról szólt a rész, a többieknek alig volt egy két sora (kivéve Bart az elején), lehet ez is benne volt abban, hogy nem tetszett annyira.

Ennek ellenére nézni fogom az évadot, mert érdekes sorozat, de egyenlőre annyira nem fogott meg. Viszont akik rajongók, vagy esetleg régebb óta nézik, azoknak biztos tetszett ez a rész is, de én erre most csak egy 6/10-et tudok adni.

American Dad! 5x01


Szintúgy ez volt az első rész amit megnéztem, mint a Simpsonsnál, de ez valahogy jobban adta. Valószínű azért, mert ezt is Seth MacFarlane csinálta (aki a Family Guyt is), és az ő stílusa nekem nagyon bejön.




























A rész eleje szerintem elég gyenge volt, de szerencsére csak pár percig tartott a felvezetés, onnantó mikor megérkezett a főszereplő meg a fia a "vietnámi háborúba" végig nevettem kb. Mondjuk ez a poén (kamuháború) már eléggé lerágott csont, de itt jól volt előadva, és a végén a "poszttraumás stressz" is jó ötlet volt. Az elrejtett meleg poénok is tetszettek, az "Im pulling out of you. I'm sorry if i hurt you son." különösen jó volt szerintem, de csak másodpercekkel később esett le.

Volt ami nem tetszett, főleg azt a földönkívülit nem értettem mit keres itt, még csak vicces se volt. A feleség meg a lánygyerek nem sokat csinált, így azokról nem tudom megítélni milyen karakterek, de az biztos, hogy a lányban van potenciál, gondolom fognak még rá építeni részeket. Ahogy már elején is írtam, ez picit jobb volt a Simpsonsnál, de ez is csak 7/10, viszont itt lehet be fogom pótolni a korábbi évadokat.

The Cleveland Show - Pilot

A végére maradt a leggyengébb, egyszerűen a közelébe sem ér az előző háromnak. Persze valószínűleg az is benne van ebben, hogy pilotról van szó, és fel kell vezetni a dolgokat, de ez akkor is gáz volt, szerintem ennél simán többet ki lehetne hozni egy Family Guy spinoffból.






















A legnagyobb negatívum sajnos a főszereplő, ha már ennyire le akartak még egy bőrt húzni a FG-ról, akkor választhattak volna valami normálisabb szereplőt. Egyszerűen nem lehet nevetni a csávón. A történet is elég egyszerű, Cleveland elválik a feleségétől, és ezért el kell költöznie. A gyereket ő kapja meg, és úgy dönt, hogy elköltöznek Kaliforniába, ahol játékosmegfigyelő lehet valami baseball csapatnak, de még ez előtt betérnek pár napra Cleveland szülővárosába, ahol összetalálkozik a régi nagy szerelmével, a többi pedig innen már kitalálható.

Igazából pozitívumot egyet sem tudnék mondani. Volt 1-2 poén amin mosolyogtam, sőt 1-szer talán nevettem is, de inkább már csak kínomban. Nagy baj, hogy van vagy 10 karakter, és ebből kb 1 jó, a szerelmének a fia, rajta lehetett nevetni. Beszélő medve nekem nagyon nem jön be, ahogy beszél az egyszerűen idegesít (azt amúgy nem vágom, hogy miért kell az összes Seth MacFarlane sorozatba beszélő állat, elsőre még vicces, de így a harmadikban már inkább gáz). Ja még jó a másik szomszéd, aki az anyjával él, de ha 3 sora volt, akkor már sokat mondtam.

Amúgy a hangok közt nekem sok volt az irritáló. Cleveland meg a gyerek hangján elalszik az ember, néhányuknál pedig túl van játszva szerintem (medve, a nő volt pasija). Igazából az oltások, meg a popkult utalások is hiányoztak nekem, sajnos csak az elején volt egy kevés, de ott is csak az FG-os szereplők miatt.

Az biztos, hogy több fog kelleni, mert ez egy nagyon gyenge 3/10, de én azért bízok az írókban, hogy lesz itt javulás. Ha már csak egy kicsit elmennének a Family Guy irányába, akkor tuti siker lenne, de így szinte nézhetetlen a cucc.

3 komment

Címkék: kritika sorozat pilot family guy évadpremier the simpsons 7outof10 9outof10 6outof10 3outof10 american dad the cleveland show

A bejegyzés trackback címe:

https://habibarpult.blog.hu/api/trackback/id/tr1001413171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orsko 2009.09.28. 18:58:00

Hát nem hiszem, hogy egyiket is végig fogom nézni teljesen:D

henty 2009.09.29. 16:40:47

én simpsons családot megnézem
süti beállítások módosítása